2011. szeptember 17., szombat

far.

értelmetlenül telt el ez a szombat. emiatt most haragszom egy kicsit magamra.
egyébként meg... tegnap este letöltöttem a vámpírnaplókat, a harmadik évad első részét persze, és megnéztem. mivel még nem volt felirat hozzá, anélkül. és valami kegyetlen jól esett, hogy nem volt egy olyan mondat sem, amit nem értettem. felirat nélkül fogom nézni, kivétel, amikor Balázs is szeretné nézni, nem tudom lesz e ilyen. végülis ő mondta, hogy érdekli...  :)
ez a rész elindított bennem valamit, de lehet csak a zenéje, de lehet, hogy csak az éjszaka álmodtam valami, ami ennyire hatással van rám, nem tudom. azt sem tudom mi ez a dolog, ami más lett, csak érzem.
majd rájövök.
emellett, a buffy-t is elkezdtem nézni az első évadtól, és szép régi emlékeket ébreszt fel bennem.


most pedig itt ez a szám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése