2011. szeptember 7., szerda

don't speak.

jajj, a tegnapi naphoz fűzném még hozzá, hogy a Turbo koncert akkora flesh volt, becsuktam a szemem és azt képzeltem, hogy hegyalján vagyok a malátabárban, és mozog alattam a pódium, ahogy egy-emberként ugrál a tömeg. visszatért egy kis napsütéses jóhangulat a szívembe.
---


óh jajj, hát ez a mai nap valami fenomenálisan elkúrt ergya fos volt. hát még mindig agyba főbe szivatnak és csodálkoznak, hogy fel vagyunk háborodva. azért legyen már egy rendszer ebben az iskolában...
miután végeztünk, elmentünk a lányokkal a füredibe. na ott sikerült végre leeresztenem magam, és ellazultam. jó volt beszélgetni, kellenek ezek az apró örömök az életben, amik tovább hajtanak.
hazafele tartva lekéstem a buszom, de hálistennek találkoztam volt osztálytársammal, és vele mindig jókat lehet röhögni. együtt jöttünk haza félig, és nem untam magam halálra.
az avon is megszivatott, de most nem tud érdekelni.
Balázzsal se nagyon tudtam beszélni. de holnap, ha minden igaz ottalszok náluk.
összességében úgy vagyok a mai nappal, hogy nem kommentálom inkább és elmegyek beledöglök az ágyamba, mert már megint éjfél, és már megint nem fogok aludni semmit...


///
jajjj és igen! : D már napokkal ezelőtt szerettem volna posztolni, hogy drága Mártikám levágta a hajacskáját, és iszonyat jól áll neki. itt is egy kép róla:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése