2010. szeptember 14., kedd

amfetamin.

koncepció.

hát lehet engem nem szeretni? :D ^^. <3
igen, még jóhogy. :D egyenesen utálni is lehet, de minek, ha nincs értelme? :D
'sajnos' én mindig egy lépéssel előrébb járok. 
és az is igaz, hogy mindig nekem volt nagyobb sikerem.
ez így is marad.
és még csak egoista se vagyok. :D
(nem sok ember van akinek ajánlom ezt a posztot. aki elolvassa, az tudni fogja, hogy magára kell e vennie.)


--- --- ---

egyébként nagyon beteg vagyok, talán tüdőgyulladás, nem tudom. holnap nem megyek iskolába, és go a háziorvos. ki tudja mi lesz még ebből...
én most megyek aludni, jóéjt.

ja, és... ti meg hallgassatok Apey-t. egyszerűenkurvajó. ^^.
--->
// ingyen letölthető album: Apey - Feathers, Black Flowers. //

...
(*mostnembántavégénmajdfájavilágvégénafelhődszélénlógalábamkár.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése