2010. szeptember 2., csütörtök

kén.

második napja egyfolytában fájó fejjel próbálok túlélni. én és a migrénem.
az iskola valami lehengerlően csodálatos -_- és persze nekünk a legszarabb minden, mint úgy általában megszokhattuk.
most pár hónapig megint nem lehet semmire számítani.
ha megyek hollandiába vagy akárhova, azt is egy nappal előtte fogják velem közölni, de nem gáz.
Balázs ma is meglátogatott, ma motorral, de tegnap különösen nagyon édes volt, mert lebuszozott hozzám abban a szar időben, de sajnos csak fél órát tudott maradni.
annyira jólesett, hogy ezért a fél óráért képes volt 2 órát buszozni. <3 annyiraimádnivaló.
nagyon szeretem. ma is szarul vagyok ugye, segített, megetette a kutyáimat és elmosogatott, én meg addig pihengettem. aztán míg én pihengettem, ő megcsinálta a matek háziját. :D
és utána összebújtunk és tévéztünk.
ez nagyon vicces lesz, de megígértettem vele, hogy eljön velem valahova pénteken, azaz holnap. csak azután mondtam meg, hogy hova, miután beleegyezett. :D
AKPH-raaa :::D:D:D:D:DDD. röhögött egyet, és tudom, hogy az avon és most emiatt sokkal fogok neki menni. :D
az az igazság, hogy Balázs nem éppen kedveli őket. de nem baj, majd most megszereti :D:D:D

megyek aludni. csá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése