2010. szeptember 17., péntek

mardosógyűlölet.

that bridge is on fire.
---

nem tudom mi van velem, még mindig azon gondolkozom, hogy melyik busz megy még az agrár fele. hihetetlen. nemááár. le vagyok blokkolva.
na jó...
felkelek 08:00-kor. gyorsan hajat mosok, felöltözök, elkészülök és megyek a 09:05-ös tizenötössel. leszállok a malomparknál és szép lassan átgyalogolok a füredin és ott is leszek még bőven idő előtt. na ez lesz. nem bonyolítom tovább.
- - -
nagyon rossz kedvem van... :/ még mindig rajtam van a betegség, egyrészt. másrészt elegem van abból, ahogyan otthon bánnak Balázzsal. szerintem túlzás, és egyáltalán nem érdemli meg ezt a viselkedést... rettenetes, és rosszul vagyok tőlük teljesen... -_-
annyira jó lenne, ha végre abbahagynák a személyiségének a rombolását. persze Balázs is hibás, mert hibás. de nem ez a módja ennek az egésznek. ez már undorító...
elfajult a helyzet. olyan mintha .. áhhh. nem is akarok róla beszélni.
kétségbe vagyok esve. nem akarom, hogy Balázs emiatt szenvedjen... mert fog.
- - -
hajj... moziünnep, moziünnep... csak el kellene menni megnézni egy filmet. ez is idegesít.
először is nincs pénz. másodszor is van ha muszáj. harmadszor kurvanehéz mindezt duplázva megoldani. -_- nem sajnálom, de tudom, hogy onnan több jöhetne mint innen. és ebben is kik a hibásak? na kik? ... -_- hagyják koldulni mi? cöhh...
az igazi dolog, ami idegesít az az, hogy lefoglaltam 2 jegyet neten a cinemába és kurvára nem kaptam ímélben visszaigazolást. ha odamegyek és közlik, hogy érvénytelen a foglalás én megölök mindenkit egy ak-val. az tuti.

nem tudom hogy alakul a kibaszott holnapom, de kurvára nincs jó kilátásban semmi. a legkisebb szikrára robbanok, és nem ajánlom senkinek, hogy szikrát dobjon.....
kurvára remélem, hogy estére minden jó lesz... és Balázs és én nyugiban lehetünk együtt.. csak ő és én. senki más.
...

I'm froze by desire...
/
- - -
- - -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése