2010. szeptember 23., csütörtök

miss felsőbbrendűség.

vicces, hogy egyes emberek mit képzelnek magukról. : )
mi okozza azt, hogy valaki felsőbbrendűnek érzi magát és úgy gondolja, hogy le kell alacsonyodnia másokhoz, ha meg akarja értetni magát? ez szerintem gusztustalan dolog. főleg úgy, ha olyan embert néz le, akit egyáltalán nem ismer. mert nem ismer, még akkorsem ha azt hiszi. mivel amikor közel állt hozzá, teljesen más volt, és úgy őszintén.. egy álarc mögé bújt. soha nem fedte fel magát. és azóta ugye már több mint két év eltelt, és az ember megváltozott és talált valakit, akinek teljesen kinyílhat, aki mellett biztonságban érzi magát.
nem veszem jó néven, hogy ezeket megtudtam, mert nincs joga idegen ember felett ítélkeznie. igen, idegen. soha nem volt igazán köze hozzá... most meg már teljesen nincs.
egyszerűen gusztustalan és kezeltetni kellene ezt a hirtelen keletkezett felsőbbrendűségét és egoizmusát. de sajnos ezt már nem lehet... ez az személy szószerint egy selejt. reméljük boldogan fog meghalni ezzel a fasza kis felsőbbrendű érzésével, és egyszer talán észreveszi, hogy ő sétál bele egyfolytában a sötét zsákutcáiba. 
üdvözlettel: az alsóbbrendűek.
---
:D áh. sajnálom, hogy nincs arra alkalmam, hogy a szemébe mondjam... hiába teszi az okosat, hogy milyen művelt és komoly. milyen felsőbbrendű... semmit nem ér az élete. egy üres szar. egy fekete lyuk. én sosem hencegtem azzal, amit tanulok. sosem terjesztettem, hogy hány ember életét mentettem meg a klinikán, és hogy hány ember köszönheti nekem azt, hogy visszatalált a helyes ösvényre. szerintem ez csak magunkra tartozik. nekünk kell örömet okoznia a tudatnak. igen, fontos vagyok. én is írhatnák regényeket a hőstetteimről, a felsőbbrendűségemről ha már itt tartok, leírhatnám a több száz esettanulmányomat oldalakon keresztül, de mégsem teszem. én nem ezzel erősítem a látszatot, hogy magabiztos és sikeres vagyok. én tudom belül, és ennyi bőven elég. nem kell, hogy az egész világ tudja. 
Balázsnál nincs értékesebb ember a társaságomban... rajtam kívül igazán senki sem ismeri. én vagyok az első ember, akiben megbízik, akire tud támaszkodni. egymás nélkül nem érünk semmit. Balázs mióta velem van teljesen megváltozott. hihetetlenül mély és kimondhatatlanul értelmes lény. röhej, hogy egy senki, egy csillogó csomagolásba burkolt hulladék, hogy képes lealacsonyítani... de végülis nem haragszom rá... csak sajnálom.
lehet, hogy a környezete elhiszi, hogy ő sokat ér. de önmagában legbelül ő is tudja, hogy szart sem ér az egész élete, mert csak egy céltalan, láthatatlan bizonytalan semmi. aki a felsőbbrendűség álcája mögé bújik.
ennyit erről.
- - -

to do list:
a beadandóra rá kell feküdni. hmmm.
rossz gondolatokat kiverni a fejből.
aludni aludni aludni aludni aludni
szeretni és szeretve lenni
ügyeket elintézni
fellélegezni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése