2010. szeptember 12., vasárnap

nyúsztájl.

félignyúlájf. :).

azt hiszem még mindig nem érdekelnek az emberek. :) Mártival nagyon sokat beszélgettem Szandi szülinapján.. a múltamról is. és jólesett kiadnom magamból mégegyszer, és jólesett rájönnöm, hogy nem hibáztam. mindent úgy csináltam végig, ahogyan annak lennie kellett.
és örültem Márti véleményének és igen. a végeredmény tökéletes. minek akarja az ember bonyolítani a saját életét? :) csak élni kell. és élni hagyni. ez a legfontosabb szabály.
élek, és te is élsz. és nem azért élek, hogy te ne élhess... és te sem azért élsz, hogy én ne éljek. élni fogok, és csak rajtam múlik, mennyire. 100% erő, hit, remény, boldogság.
feltankolva.
gyereőszfussrohanjfelémtártkarokkalvárlakégesdaszívemégesshagyfájjonaztánfusstovábbmertvármégrámegyhidegtélakitőlemrettegésfél.

látod? ...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése