2010. szeptember 14., kedd

lucky jerk.

> lucky as a bird, flying through the trees <

beteg vagyok.
most végülis jó ez nekem?
egyrészt nem jó, mert nem jó betegnek lenni. másrészt...
... egyedül vagyok és tudok gondolkozni, merengeni a kis dolgaimról, és tudok olvasni... végre van időm olvasni.
most vettem nemrég ezt az Anita Blake könyvet, vagyis magának a Laurell K. Hamilton által írt Anita Blake sorozatnak az első részét (bűnös vágyak). nem hosszú könyv, így már csak pár oldal maradt kiolvasatlanul, és hm.. nekem bejön. végre nem az a tvájlájtos érzés van bennem ha vámpírról van szó. ez a vámpír kontra embervilág is fura még nekem, főleg, hogy más törvények játszanak itt is és hogy más termtmények is megjelennek a könyvben, mint pl. patkányember, zombi, farkasember...stb és elfogadott hivatás, ha valaki halottkeltőként dolgozik, vagy esetleg éppen a rendőrség által megbízott vámpírvadász, "bérgyilkos"... a lényeg, hogy tetszik. :) Már a nevét is megszoktam :D annyiszor van leírva. mindig is imádtam a vámpíros könyveket. elolvastam a tvájlájt könyveket is, és szerettem azokat is.. de sok emberrel ellentétben én nem a vámpírok miatt szerettem.. sőt egyenesen nem tetszett az a tény, ahogy a vámpírokat és a vámpírvilágot Meyer ábrázolta. az egyetlen dolog, ami megfogott és fogvatartott, az a szerelem volt. azért tetszett annyira... valami csodálatos érzelmi kapcsolatokat vázolt fel a könyvben, ami sokszor hihetelen is volt, de mindenesetre volt mit elemeznem rajta.
Visszatérve a vámpíros könyvekre... ugye az alap, az mindenképp Stoker Drakulája... ennek kellene lenni a kiindulási pontnak. bár nem ez volt az első vámpíros könyv, amit olvastam (hanem a második hehe ) hanem az interjú a vámpírral (Anne Rice). hát mondanom se kell. nekem az az alap, kultuszkönyv :) és csak utána a drakula. a lényeg, hogy ott azért még nem voltak ennyire eltúlozva egyes dolgok. 
hogy ha valaki még nem olvasott Anita Blake-et, akkor az nyugodtan megteheti, mert tényleg jó könyv. úgy érzem megfogom venni a következő kötetet is.
Amikor nyár előtt elolvastam Meyer másik könyvét,ami a Burok címet kapta, és amit szinte senki nem emleget, vagy csak kevesen...  kegyetlen érzéseim voltak. ez a könyv nem érhet véget... és, hogy az emberek mennyire ostobák. Meyert nem a twilight miatt kellene imádni és isteníteni, hanem a Burok miatt. ez egyértelmű. ekkora történetet.... hú apám. :)
Szóval most egy jó ideig el leszek Anitával és kalandos életével, mert ha jól tudom, minimum 16 kötet már van. :D csak pénz legyen rá. ^^.
Ja és van mégegy könyv, amivel szemezgetek, az pedig David Safier, Pocsék karma című könyve. csak tényleg legyen rá pénz, mert jónak ígérkezik. :)
--- --- ---

óhh.. van pár kielégítetlen vágyam is. szeretnék moziba menni és megnézni jópár filmet, így az ünnep alatt, és valami jó koncertre is vágyok. mivel az nem lesz, beérném a kikötővel is, hónapok óta nem voltam. valszeg most se jutok el, mert a srácok annyira szűklátókörűek.. de mindegy.

jah és képzeljétek. :) Szeptember 11-én Balázs és én 2év3hónaposak lettünk. :D hogy repül az idő... hihetetlen. <3 imádom a tizenegyedikéket.<3
~

with your love I heal my wounds. <3
---
---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése