2010. szeptember 16., csütörtök

háromszáz.

ez a háromszázadik posztom.

és itt egy idézet a könyv végéből:

"-Anita?
-maradj csendben... -mondtam.
- Anita, mi történik?
Már kezdett emlékezni. Pár órán belül még élőbb lesz, de csak egy bizonyos pontig. Egy-két napig majdnem az igazi Phillip lenne.
- Anita? - a fiú hangja magas volt és bizonytalan. Egy kisfiú, aki fél a sötétségben.
Megragadta a karom, és a keze nagyon is igazinak tűnt. A szeme még mindig ugyanaz a tökéletes barna volt.
- Mi történik?
Lábujjhegyre álltam, és megpusziltam az arcát. A bőre meleg volt.
- Pihenned kell, Phillip. Elfáradtál.
Ő bólintott.
- Elfáradtam. - mondta.
A puha földhöz vezettem. Ő lefeküdt rá, aztán felült, vad tekintettel, és utánam kapott:
- Aubrey! Ő...
- Aubrey meghalt. Már nem bánthat többé.
- Meghalt? - Phillip végignézett a testén, mintha csak most venné észre. - Aubrey megölt engem.
Bólintottam.
- Igen Phillip.
- Félek.
Átöleltem, és körkörösen dörzsölgettem a hátát. A karja úgy ölelt át, mintha soha nem akarna elengedni.
- Anita!
- Sssss! Semmi baj. semmi baj..
- Most vissza fogsz küldeni, ugye? - hátrahúzódott, hogy lássa az arcom.
- Igen. - mondtam.
- Nem akarok meghalni.
- Már halott vagy.
Phillip a két kezére meredt, behajlította őket.
- Halott? - suttogta. - halott?
Visszafeküdt a megbolygatott földre.
- Küldj vissza. - mondta.
Megtettem. A végén lecsukódott a szeme és az arca elernyedt. Belesüppedt a sírba.
Vége volt.
Térdre estem Phillip sírja mellett, és zokogni kezdtem..."
...
/Laurell K. Hamilton - Bűnös Vágyak/
- - -
- - -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése