2010. április 7., szerda

^^

azt hittem nem fog több meglepetés érni az idei hegyaljával kapcsolatban, de mégis!
évek óta ismét látható lesz Ákos a tokaji feszten! :D:D:D:D ezazzz.
(remélem lesznek még meglepetés fellépők..mondjuk a foo fighters. :D )
---
annyi tervem van most. jelenleg arra vágyom, hogy kiszabauljak a négy fal közül, sétáljak a szabadban..biciklizzek..kutyát sétáltassak...sörözzek a csillagok alatt...vagy épp repüljek az egyik tízemeletes tetején...
a biciklim Balázsék tárolójában lapul, és venni kell rá egy normális nyerget, le kell tisztogatni és azzal fogok suliba járni.
már régóta agyalok egy érzésen, egy emléken, ami rettenetesen hiányzik, és át szeretném élni. újra. talán ezért vágyok állandóan a békás-tóra... 2008 rocktófeszt. az a pár nap, amikor még minden más volt, és ott ültem a padon egy kétliteres kőbányaival meg valami tablettással... lepacsiztam a debreceni tróger pankokkal és hallgattam a zenét. egyre jobban besötétedett, és a kétliter sör távozni akart... első szabadban pisilés. :D alulról meztelenül persze, mert aki tud, az tud. telefonvakuval bugyi keresés, aztán esernyő eldugás, amit részegen nem találtam. hé merre van a legközelebbi éjjelnappali? másnap kellett visszamennem józanul megkeresni a bokrok között... vagy 5 csiga rászart. rég nevettem annyit, mint ott :D
tavaly sajnos pont érettségiztem.
remélem idén is lesz. mennék szívesen. bár vannak pillanatok, amiket nem lehet visszahozni. ez is egy olyan. vannak emberek, akik már nincsenek melletted és már nem lesznek. ez az élet, már nem az, amit akkor éltél. lehet, hogy sokkal jobb, de akkor sem az. néha hiányzik a múltam. néha hiányoznak emberek. régi barátok, akik mára már a puszta nevemet is gyűlölködve ejtik ki... pedig én csak mertem változtatni, és élni az életem.
hiányoznak a nedves langyos fülledt szabadban sörözős esték, háttérben zenével és jó sok füsttel... kell nekem ez az érzés... most. de mostmár másokkal. a srácokkal persze, mert mostmár ők a barátaim. mostmár egy ilyen estét csak velük tudnék elképzelni. és remélem töltünk mi még ott egy vagy több ilyen kellemes estét... már alig várom : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése