2010. április 4., vasárnap

stranger.

A Mystery Gang koncert nagyon nagyon jó volt, az első sorban ugráltuk végig az egészet. (és Anett bepasizott.) majdnem éjfélkor lett vége, és ugyebár a klinikamoziban volt, ami egy picikét messze van a hazától. az volt a nagy szerencsénk, hogy Balázs apukája értünk jött, és hazavitt minket. nem tudom Anett hogy bírta volna ki a hazagyaloglást azzal a bokával. :/
azt iszonyatosan sajnálom, hogy lemaradtam az Uprising koncertről a valhallában. ilyenkor mindig úgy érzem magam, mintha elvettek volna valamit tőlem, ami az enyém és már soha többet nem adják vissza. elég hülye érzés nem? de nem tehetek róla. nem úgy nézek az egész zenekarra, mint a pasim bandájára... teljesen más köt ennyire hozzá, mondjuk úgy a zenei oldalán keresztül. nem tudom elmagyarázni. a lényeg az, hogy ha lemaradok egy-egy koncertről, utána a következő koncertig bánkódok, és megbántott érzésem van. hisz akármennyire hülyén hangzik...én úgy érzem, hogy én állok a legközelebb az összes számukhoz. kívülről fújom a dalszövegek 98 %-át és egésznap el tudnám hallgatni azokat.
ajj olyan szánalmas vagyok. ez kész... :D  de akkoris...
...az a tudat irritál a legjobban :D hogy van pár picsa, akik csak azért járnak a koncertjeikre mert bele vannak zúgva Balázsba vagy Daniba vagy Tótiba.. és akkor ők megmutatják mekkora fanok. (neveket inkább nem írok.)

nah vasárnap.. egész nap Anettnél voltam, beszélgettünk meg filmeztünk. jó volt egy kicsit kikapcsolni. délután 5 körül mentem haza, aztán 6-kor jött Balázs is és lementünk a próbaterembe. aztán itthon voltunk és..
..és nem csináltunk semmit. filmet néztünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése