2010. április 11., vasárnap

huszonkettő.

a reggeli ébredés Balázs mellett csodálatos volt..
de sajnos csak pár másodpercig, mert megszólalt a kibaszott telefon! mindent elrontott...
az oldalamon feküdtem, Balázs fele fordulva. kinyitottam a szemem, és az első amit megláttam, azok a gyönyörű zöld szemek. és engem néztek. elmosolyodtam és épp megakartam kérdezni tőle, hogy mégis mióta néz alvás közben... de megszólalt a telefon és a harmónia felborult. *bosszúsáááág*
de aztán próbáltam visszazökkenni abba a szép reggeli mozzanatba, és csak annyit hallottam, hogy: "nagyon aranyos vagy, miközben alszol." hmm hát lehet. de hogy ő még aranyosabb, az biztos. valamelyik nap le is fényképeztem alvás közben. kisédesnyufi. ^^
a mai nap azért különleges, mert tizenegyedike van és ez a mi hivatalos nyilvánosantitkos hónapfordulónk. és a mai a huszonkettedik. <3 "2 hónap, és két éve leszünk együtt." igen, válaszoltam rá és elgondolkodtam. oké, hogy június 11-én csókolt meg először és azt számítjuk az egész kapcsolatunk és szerelmünk kezdetének.. nekem az október is eléggé számít. októberben lesz az, hogy mi két éve úgy vagyunk együtt, hogy csak én és ő, senki más. a szenvedések elcsendesedtek és szép fokozatosan a mindent elöntő boldogság lépett a helyébe. de persze már alig várom a június 11-et. az volt életem leggyönyörűbb pillanata... ^^ azt mondja nekem a drágaság: "ha ez az egész továbbra is így megy, ez lesz az eddigi leghosszabb kapcsolatod." igen, ismét válaszoltam neki, mosolyogva. ez lesz. és hozzátettem azt is, hogy: "de neked már jelenleg is ez a leghosszabb." és igen. elég régóta a leghosszabb. és mindketten úgy érezzük, hogy mindkettőnknek EZ lesz a leghosszabb kapcsolata.
- - -
hálistennek anyu ma reggelre már nem volt olyan beteg. csak picit. de már rögtön sütött főzött mosott meg mindent csinált, mintha a lakásban 1000 éve nem takarítottak volna -_-
mi Balázzsal ebédeltünk, és közben megnéztünk egy odaátot (az utolsó részt, ami nekem meg van.. vhogy tölteni kéne) olyan kis édes, amikor beleéli magát a filmbe, múltkor is tök jót szerepjátékoztunk. én voltam castiel - az angyal, ő meg lucifer. hátkimás? *mosoly*
jöttek hozzánk Sanyiék, Balázs meg elmotorozott... hú de rossz. hiányzik. nagyon.
de nem baj, holnap találkozunk suli után, elmegyünk a mezonba megvenni a jegyet a pénteki 30y-kiscsillag koncertre ^^, aztán sétálunk egyet és jövünk haza hozzám. már alig várom.

na este még lehet írok, addigis:
szervuszheló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése