2010. április 6., kedd

broken.

én mostmár komolyan nem értem magam.
itt ülök a monitort bámulva és várom, hogy jelentkezzen.
minden perccel egyre magányosabb vagyok, ahogy a semmit bámulom.
minden gondolattal egyre jobban befordulok, hogy nem jön.
minden porcikám azért sóvárog, hogy szeressen.
nem...nem azért, hanem csak hogy kimutassa.
mert tudom, hogy szeret. érzem is. de nem mutatja ki. felét sem az egésznek.
nekem szükségem lenne rá. engem ez is csak boldoggá tenne.
olyan dologért sóvárgok, ami felesleges egy kapcsolatban? természetes dolog az, hogy valaki nem mutatja ki 100%-ban, hogy mit érez? 
és természetellenes az, ha a másik félnek ez fáj?

most igazi válaszokat akarok, mert ezek nem költői kérdések voltak.
köszönöm.

2 megjegyzés:

  1. igazi válaszok:
    -szeret téged, csak nagyon éhes vagy kényeztetésre
    -szeret téged csak szerinte nem kell minden másodpercben a kezed szorítania és nagy levegő vételek után gyorsan kimondania egymás utánn 40szer hogy szeretlek egy perc alatt :D
    -szeret téged és te is őt... de annyira hogy észre sem veszed mennyire jó neked hogy van aki szeret és jol megvagytok egymással az egész csak egy apróság h mennyire mutatja ki a szeretetét... kimutatja ő pont annyira amennyire kell bizots vagyok benne csak annyira boldog vagy hogy nem tudsz vele betelni.. annyira boldog vagy vele hogy észre se veszed :D mert elnyomja az az érzés hogy többet többet többet :D
    dettim ereszkedj le a földre nyisd ki a szemed hogy minden rendben és élvezd ki :D dőlj hátra és hümmögj eggyet hogy milyen hülyeségeken agyalsz :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a válaszokat Zoli!
    ... de egyébként tisztában vagyok vele, hogy szeret. teljesen egyértelmű, nem is kételkednék benne, már ezerszer bebizonyította és ha nem érezném nem is lennék vele. nem ez a gondom.
    és igen.
    csak egy hülye picsa vagyok, bocsásson meg mindenki.
    : )
    örüljek, hogy szerethetek.

    VálaszTörlés