2010. április 17., szombat

szerelemgyár.

hmm. ma egész nap az a szám járt a fejemben, amit nekem írt Balázs régen... olyan jól esik, hogy zenekarral is megcsinálták és hogy szokták játszani koncerteken. akárhányszor meghallom, hogy a Szerelemgyár következik..és elkezdik játszani az intrót.. hmm megdobban a szívem és.. minden érzés előjön. ezt a számot sosem fogom megunni. <3
- . - . -

péntek:
délután készülődtem az estére, már tűkön ültem, hogy mikor indulhatok már. 20:00-kor beszéltük meg a találkozót Balázzsal a nagyállón. fél órával a busz előtt teljesen elkészülve vártam, hogy mehessek már XD.
Nagyon rég voltam már bulizni, szóval sejtettem, hogy nagyon jól fogom magam érezni.
Egy gond volt csak: Balázs kurva másnapos volt :D csütörtökön Tótinál aludt és bebasztak, meg hajnalig voltak fenn aztán egész pénteken meg tehetségkutatón voltak. nagyon fáradt volt szegény..
előzenekar: The crybabies.
Nekemis és Balázsnak is nagyon tetszett a zenéjük, a hangosítás sokat dobott rajta, -tudtuk meg utólag- mert itthon youtubeon hallgatva már nem is volt benne semmi extra.
de a hangosítás az tényleg isssszonyat durva volt. még Balázs is el volt ájulva tőle. a lábdob baszott a legnagyobbat szerintem.
A második zenekar volt a KISCSILLAG.
nagyon nagyon nagyon nagyon jóóóóóó volt! iszonyatosan élveztük. a színpad jobb részén álltunk, de nem lent a közönségben, mert Balázs túl fáradt volt az ugráláshoz, de legalább így mindent láttunk rendesen. én ott is ugráltam, szal nekem mindegy is volt : ) sokan voltak nagyon. imádtam. együtt énekeltünk Balázzsal és jókat nevettünk. Lovasinak hosszú volt a nadrágja, mindig lecsúszott a szárának az alja a cipője alá és mindig húzogatta. :D a dobos meg egy álllat :D Lecsó az ász..minden rendben volt. játszották a kedvenceinket is, a Légyszíves!-t és a Country-t...
aztán a végén a van-e szándékot. :D
ééés utánuk jött a HARMINCIPSZILON. ^^ aaaajjjjj annnyira de annyira jó volt. végigordítottam az összes számukat és be is rekedtem... imádom és imádom és imááádom. Balázsnak már ez nem tetszett annyira, vagyis tetszett neki, egy csomó számot énekelt velem ő is.. csak közben fikázgatta Beckzolit. ehhe :D nincs a csávóval kibékülve teljesen. még azon is felháborodott, hogy megy a mankó az egyik fülében XD de szerintem az csak kontroll volt. mintha olvastam volna a honlapukon, hogy kell nekik füles kontroll is.
nah a léényeg, hogy kurva nagy vooolt. 
és a nap fénypontja... áhhh még mindig nem hiszem el...
Balázs kiment telefonálni és meg tomboltam tovább, és ... áhhh. :D egyszer csak odanézek Zazára (dobos) és felém nézett. azt hittem lát valakit, megfordultam de senki nem volt mögöttem. :D én meg csakúgy rávigyorogtam, és ő is elkezdett vigyorogni, meg integetett a dobverővel és küldött egy puszit. VÁÁÁÁ! azthittem elájulok :D:D:D:D:D hihihihihi :$ annyira jólesett.
: )
nagyon nagyon jó volt. és Balázs is mondta, hogy régen volt már ilyen jó koncerten és alig várjuk már, hogy legyen valami értelmes koncert, hogy mehessünk megint. és még az sem zavart egyáltalán, hogy ott volt egy régi ismerős, aki rögtön elkezdte játszani a fejét, ahogy meglátott minket. nem tudom mire számított. picit röhejes, de annyira idegesítően csinálta, hogy mindig oda kellett néznem XD. lehet, hogy azt hitte, hogy ezzel valami kárt tesz bennünk, de úgy igazából csak úgy néztünk rá, mint a többi idegenre. annyira nem tűnt ki a tömegből. úgy érzem olyan lett, mint az összes többi szürke ember. és jó volt látni, ahogy élvezi a koncertet, ugyanúgy, ahogy a többi idegen ember is. mindenki nagyon élvezte a koncertet. és közben jó volt, hogy mellettem állt valaki, aki minden pillanatban megsimogatott, megfogta a kezem, megölelt, megpuszilt vagy megcsókolt.
ha te akarsz a legjobbat bulizni egy koncerten, akkor mindenképp a szerelmeddel menj. csodálatos érzés. ^^
- - -

még mindig tele vagyok élményekkel. az őrült szerelem és a imádott zene fantasztikus kombinációjával.
nincs jobb annál amikor villognak a fények, dübörög a basszus és te átadod magad az érzékszerveidnek.. behunyod a szemed és csak lebegsz a hanghullámokon.. aztán átölel valaki és a szája hozzáér a szádhoz..és erősebben szorít, beletúr a hajadba és csak csókol...hömpölyög a tömeg...zene szól a fejben és ablakot tár a régóta ott ragadt fullasztó csönd-vákuumba...remegve árad minden porcikádban, miközben az érzelmekkel fut versenyt..nem mozdulni most, behunyni magunkat, mint egy fáradt szemet, hallgatni...érezni. kibomlik lassan és elül, elterül..ragacsos-fénytelen, olajosan sima és ragyogó..
e g y s z e r ű   é s    t i s z t a :
ZENE.. SZERELEM.. ZENE.. SZERELEM.
minden más alaptalan..

"nah mutatom a figurát..." :D <3

kösssssssssziiiiiiii. ^^ : )

2 megjegyzés:

  1. Szia! A youtube-on lévő cucc már nem éppen aktuális, hallgasd meg a lemezünket ami most készült el, reméljük azon találsz valami extrát!:)

    http://www.myspace.com/thecrybabieshu

    VálaszTörlés
  2. hmmm : )
    okés.
    nem kell félreérteni, azt, hogy nincs benne semmi extra, csak a hangzásra értettem, mert a koncerten tényleg nagyon durva volt a hangosítás. kimondottan a zene nagyon tetszik, és gondoltam is koncerten, hogy mindenképp kell a lemez.

    VálaszTörlés