2010. április 30., péntek

torpedó.

---
eltelt a nap, a délután elrepült, az este meg fantasztikus volt. : )
nagyon nagyon jók voltak a srácok. <3
találkoztam Anettel is, nagyon tetszett neki minden. *örül* de éjfél előtt elindultak haza Petrával. sebaj.
éjfélkor úgy döntöttünk, hogy megyünk az Arizónába, bár csak zárórára értünk oda. ekkor már egy kicsit rossz kedvem lett, nem tudom miért csak úgy jött magától. aztán átmentünk az ibolyába, és leültünk. Bazsi vett nekem kólát, mert nagyon szomjas voltam, alkoholhoz meg nem volt kedvem. :/ aztán találkoztam Imivel, aki elég készen volt. :D hát igen ilyen ez a ballagás. : )
picit nyomott voltam és fél 2 körül épp azon gondolkoztam, hogy hazagyaloglok, ekkor váratlanul odajött hozzám Miki köszönni én meg hátramentem vele beszélgetni. tök jó volt látni, mert rég találkoztunk már és már a feje is szépen gyógyulgat. aztán csocsóztak, szóltam Bazsnak meg Maszatnak, hogy jöjjenek már velük csocsózni, és jöttek is és vicces volt. jó kedvem lett. : ) aztán leültünk együtt egy asztalhoz és dumálgattunk. hihi : ) jól éreztem magam. úgy eltelt az idő, hogy hú. Balázzsal az első busszal jöttünk haza. és 6 körül le is feküdtünk aludni. : )
---
---
igen. az időzítés mindig a legváratlanabb. mindig azt hiszem, hogy nem más, de mindig más és más. célzol és betalálsz. még mindig nem tudom kivédeni.
ezen mindig elmosolyodok. : )  hatásalatt? talán. de csak úgy mint általában. csak úgy mint régen. maga az érzés meglepő, mert teljesen ártatlan de mégis fura.
nem több a határoknál, csak egyszerű józanészmikorkimészénbecsukomazajtót.
a torpedók elindulnak célba érnek. célba érnek aztán már nem érezni semmit.
---

..én is csak léket kaptam de már foltozom..    : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése