2010. április 20., kedd

zivatar.

"kezd hideg lenni, megyek dobok a tűzre."

Uhh... nagyon fárasztó napom volt. holnap írunk kórtanból.. ráadásul én dupla anyagból. nem bírtam tanulni. most csak arra vágyok, hogy aludhassak már...
- - -
végre sikerült letöltenem a Csillagidőt ^_^ és egész álló nap azt hallgattam. jelenleg is. hmm.. hát iszonyatosan tetszik. az egész. úgy ahogy van. megígértem Barninak, hogy leírom nekik a véleményemet,  ^_^ de majd csak holnap... 
- - -
volt itt ma Balázs. örültem neki nagyon, már úgy hiányzott. hallgattunk együtt is krájbébizt és... (ilyen még nem is volt szerintem) feltekerte a hangerőt maxra és együtt tomboltunk a szobámban, visszaidézve a pénteki koncert hangulatát. annyira de annyira jólesett...
már egy csomó szám szövegét vágta, pedig még csak tegnap este töltötte le.. : )
én még csak pár számnak tudom teljesen a szövegét, de majd megelőzöm úgyis :D
aztán hallgattunk még kispált, meg harmincipszit is. : ) 
tényleg jólesett. énekelni. nevetni. 
zene szól a fejben.
gyógyul a lélek.

- - -

"most zúdul a zivatar.. nem tudni, hogy mit akar."

jajjj igen. : ) 
Facebook-on a The Crybabies kitette az oldalára a blogom linkjét, mert ők az arcok. :D
Hihetetlen, hogy mennyire jófejek. :D
..

ja meg még annyit, hogy megnéztem a zeneszöveg.hu-t és a lemezről 6 számnak nem volt fent a dalszövege. bátorkodtam őket beküldeni, már csak jóvá kell hogy hagyják. : )

szép álmokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése