2010. április 14., szerda

esőkirály.

hmm..
nincs túl jó kedvem.
roszz idő van, nagyon rossz.
rettenetesen fáj a fejem. -_-
ráz a hideg és közben fagyasztott málnát eszek. (hátperszemiértne)
nagyon hiányzik a málna íze, az eperé, a cseresznyéé,... a koktélparadicsomé, a sóskáé...
- - -
nem találkoztunk ma Balázzsal és délután sem volt fenn msnen. gondolom még mindig próbálnak. le akartam menni én is, de inkább lepihentem egy picit.
holnap írunk terápiából, az igazán kis fasza témákból. nem rossz amúgy, szeretem, csak most nincs erőm tanulni. minden benne lesz a transzfúziótól kezdve, vércsoport meghatározásának ezer módja, oxigén terápia, szondatáplálás, gyomormosás... stb
- - -
az a megtiszteltetés ért, hogy engem küldtek el a holnapi Vörös Kereszt által rendezett továbbképzésre. hmm. ez annyit jelent, hogy ha elvégzem, nem csak szimplán rendszeres véradó leszek, hanem szervezhetek én is véradásokat. minden bizonnyal az iskolában 2 évig, amíg még ott leszek én fogom szervezni a véradásokat. szerintem ez elég nagy dolog, meg is lepődtem. és nagyon örülök a lehetőségnek. holnap 1-re kell mennem, és 5-ig fog tartani. bár a sulitól tartok egy picit, nem tudom kjk. mit fog hozzá szólni... :/
- - -
holnap reggel meg kocsival megyek iskolába. remélem nem fogok elkésni vazz... :
- - -
ma az emberek megint bebizonyították, hogy százszázalékig fasznyalók. még szerencse, hogy higgadt tudtam maradni, és beértem egy 'ne szóljunk egymáshoz' kijelentéssel... mert nem tudom milyen szájkarate bontakozott volna ki. röhejes. hmm...
- - -
sose vártam még ennyire a pénteket. remélem semmi és senki nem fogja elbaszni a kedvemet.
a vágyak hatalmas rohamát most még nem tudod...mert most még titok.
most még titok.
pajkos csöndemen ősrobaj távoli zaja zizeg át. élet..halál..?
majd ha robban....majd ha robban. de most még nem tudod.
- - -
ha nincsen semmi szép abban amit látsz, ha annak sem örülsz hogy hazatalálsz...ha az éjnek ércfalát fényszóró fúrja át és dobol a négy kerék, mind azt súgja menni még...ha túl sok szennyet látsz és megtisztulni vágysz..
elmossa bánatod az esőkirály.
- - -
azt hiszem nem vagyok most jól. lehet, hogy csak azért mert minden összejött mára. a rosszidő, a fejfájás, az hogy nem láttam Balázst, a holnap miatt a stressz... ilyenkor annyira negatívan gondolkozok. az elme ellenállni gyenge. belém vág a szó akár a penge.
szétestem teljesen. szétgurultam, mint a gyöngy a fű között.
kölcsönvett gondolat, hogy teher- vagy gyorsvonat az ami az életemnek ütközött?
ne...
ébredfel. oldódjfel. különben véged.
mostantól élned kell. különben véged.
...
te nem lehetsz újabb tévedés.
neforduljellenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése