2010. április 25., vasárnap

csillagokalatt.

péntek este:
Balázs fél 11-kor befutott, miután 2 órával elnézte az órát.
picit rosszul esett, mert.. hm mindegy. vanbajvanbaj az aggyal.
utána elvoltunk, tévéztünk meg beszélgettünk, pihentünk és hajnal 2 körül aludtunk.
- - - - - - - - - - -
szombat:
fel se keltünk délig, legalább kipihentük magunkat. különösebben semmit nem csináltunk, eltöltöttük az időt, aztán B. hazament én meg készülődtem és vártam Zsófit, aki 4-re jött hozzám tütüvel.
nagyon jól éreztem magam vele, annyira hiányzik. elmentünk a nagyerdőre, kiültünk a békástónál, meg sétálgattunk, hú nagyon jó idő volt és emberek is voltak rendesen. meg is lepődtem.. rengeteget beszélgettünk.. és igen. mostmár nincs kétség. annyira hiányoznak ezek a beszélgetések. hiába van nekem itt Balázs, hiába szeret nagyon és hiába szeretem. kellenek ezek a lányos beszélgetések. és mitévő legyen az ember, ha a legjobb barátnője felköltözik Budapestre? legyen depressziós... :D csak vicceltem. de viccet félretéve, szerintem ez az egész világtól való elfordulás és kissé antiszocializálódás köszönhető ennek egy részben. mióta Zsófi Pesten van... azóta gyűlnek a 'zsófis' dolgaim, amit csak Zsófival lehet. ha ezt eddig nem vallottam be magamnak, már teljesen mindegy, mert ennél egyértelműbb dolog nincs is.
és nem azzal van bajom, hogy jajj nem tudok kivel beszélgetni.. nem. mert itt van nekem Balázs, tudok vele beszélni, de azért... nekem Zsófira is szükségem lenne. mert ő A barátnő, nem pedig a szerelmem. nah tehát...
..aztán elmentünk mekibe, ettünk picit, aztán még kocsikáztunk beszélgettünk... közeledett a 8 óra, elmentünk a próbaterembe. a srácok már nem zenéltek.. elmentünk a koronába, jöttek a srácok is. kicsit még beszélgettünk ott, aztán Zsófi ment haza, mi meg Balázzsal elmentünk kettesben sétálni a főtérre. egy kis idő után visszamentünk, én mentem az utolsó buszhoz, B. motorral volt. találkoztam Anettel és a bödőcsével, :D együtt jöttünk haza az ipszissel. :D aranyosak.. remélem hogy ..hmm. :D 
B. megígérte, hogy mire leszállok a buszról, ott lesz a buszmegállóban. : )
ott is volt, még integetett is, mikor elment a busz mellett : )
este nagyon jól éreztük magunkat, csináltunk magunknak szép esti programot, meg tévéztünk, de aztán hajnal 2-3 körül megint nagyon elálmosodtunk.. vagyis érdekes, mert én nem éreztem magam fáradtnak, de aztán úgy de úgy bealudtunk Balázzsal, hogy ajajj...
egy kis idő múlva arra keltem, hogy Balázs szólongat, hogy kapcsoljam ki a tévét, ha nem nézem. uhm oké oké, kapcsolom. előtte meg kiteleportáltam a vécére, és meghökkenve tapasztaltam, hogy kint már világosodik. oh dír. 05:35. hm oké. : ) 
ennél jobbat én még soha de soha nem aludtam. ahh... összeölelkezve aludtunk el, valami lehetetlen pózban, ami iszonyat kényelmes és annyira szerelmes volt.. jah és még simizést is kaptam...jólesett. : ) a tévé ment, és egy hangjára sem ébredtünk fel. így szeretnék aludni minden éjjel. de tényleg minden éjjel. :) *sóhaj* <3
aztán vittem inni Balázskának, meg közöltem vele, hogy mennyi az idő, ő is meglepődött picit. kikapcsoltam a tévét, és aludtunk tovább. kb fél 10-ig, mert akkor jött a telefon, hogy menjek ki, mert Jancsi hozta nekem az erősítőt.
kibotorkálam kaput nyitni kinyúlt mikiegeres pólóban meg begyógyult szemekkel, és még a nap is beletűzött a szemembe.. : ) jólesett. jó idő volt és jó illat és friss minden hm...
ééés megkaptaaaam az erősítőt is, ezazzz :D
még pihiztünk picit, aztán kimentünk a kertbe, anyu kint volt régóta, locsolt meg ilyenek. olyan friss illat volt. imádom a vizes föld, meg vizes fű illatát... a virágok a fán a bokron földön meg mindenhol... kiengedtük a kutyákat, és játszottunk velük. Stan megint scofieldnak hitte magát, de Balázs gyorsan kapcsolt.
délután megnéztük a becstelen brigantikat. szerintem jó film, bár a vége nem éppen olyan lett, mint amire számítottam. : )
beszélgettünk és nagyon eltelt az idő. 7 körül hazament, vagy Tótihoz, nem tudom.
én befestettem anyu haját, most meg blogolok. 
: ( és megint egyedül fogok aludni este...

+ + + 

egyforma felhők az égen..

+ + +



ez a kép szombat este készült a főtéren. nem azért raktam fel, mert olyan nagyon jól sikerült :P
csak azért, mert... nagyon jól éreztem magam és ez a kép emlékeztet rá. : )
remélem sok ilyen sétálós-nevetős-padonülős pillanatunk lesz még idén. ^^
'khm'  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése