2010. április 28., szerda

expressz.

lassan telt a nap.
de jól telt a délután.
nagyon jól.
- - -

írtam esemest nyufinak, hogy negyed 4 körül már otthon leszek. hm.. mivel a tizennyolcas elment a szemem előtt, vártam tizenöt percet az ipszisre. és negyed után értem haza. annyira de annyira jólesett, hogy Bazs már az ajtón kikukucskálva-mosolyogva várt rám... aztán elindult felém és csak öleltük egymást...
gyorsan megfürödtem meg hajat mostam, aztán pedig elég jól elvoltunk. imádok vele lenni.
fél 6 körül bealudtunk egymás karjaiban és csak arra keltem fel, hogy anyu hazajött 7 körül. aztán még visszafeküdtem mellé és szundiztunk 8-ig. aztán angoloztunk ^^ és picit késve elindult haza... a búcsúzás mindig a legrosszabb. : (
mikor eltűnik az utca végén balra fordulva, és én csak állok a kapuban... lassan besétálok és hallgatom a motorja hangját, míg teljesen el nem hal az éjszaka csöndjében. mindig megvárom. megnyugtat.
picit még levegőztem a kertben, magamba szippantva az esti frissességet.. szeretem ha nincs közvilágítás az utcánkban. minden olyan nyugodt és csendes.

a sötétség biztonságos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése