2010. május 24., hétfő

apocalypseplease.

--- --- ---
hát elrepült ez a nap is. : (
holnap megint kezdődik a sorozatos nyalókázás.
és eddig teljesen jól voltam... de most megint elhervadtam egy cseppet. hiányzik Balázska...megint olyan sokat voltunk együtt... de nem baj, mert csütörtöktől már megint együtt fogunk aludni. : ) ennyi vigasztal.
ma egész nap döglöttünk... sajnos elaludtunk és nem mentünk hozzájuk ebédre. pedig úgy volt, hogy megköszöntjük Adrit... ajj sajnálom, nem így akartam, de holnap fel fogok menni és én is megköszöntöm. 
--- --- ---
megnéztük a supernatural évadzáró részét is, és hát. öhm, mindketten az arcunkat martuk, hogy szeptemberig kell várnunk a további fejleményekre. nagyon durva. nekem spec elvonási tüneteim lesznek.
ezenkívül még kockultunk. nídforszpídándörcóvör. ^^ kezdek belejönni :D miután ma Balázs kiment Martinkára, 2 órán keresztül kockultam, míg vissza nem jött... :D ikszdé..
--- --- ---
most 7 körül anyu is hazajött, hozott pár felsőt nekem : ) meg nagy ventillátoros csillárt, ami kurvajól néz ki, és 3 fokozatos. akkora a propeller mint egy ház XD szóval nálam már nem lesz nyáron hőség... egyébkét nagyon zsír, a ventillátor rész fából van, és tiszta grándzsos. :D alig várom, hogy felszereljék, majd rakok fel róla képet. 
...
Balázs már hazament. :/ fél 8 körül. jelenleg unom magam. tanuloni kéne picit, de ahhoz nincs erőm. inkább szörfölök. 
na pussz.

***
this heart is beats for only you.
my heart is yours.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése