2010. május 2., vasárnap

pokolba.

jelenleg azon gondolkozom, hogy hova mehetnék el innen. hova szökjek? hova meneküljek innen? minél messzebb. el innen, mert többet nem akarok szenvedni. elegem van, hogy nem élhetek nyugodtan a saját házamban. nem elég a sok hétköznapi stressz, még itthon is ki kell készíteni.
néha utálok itthon lenni.
rosszul vagyok.
hova menjek? nem tudom...
köszönöm, hogy mindig elrontasz mindent. köszönöm, hogy miattad vagyok ennyire kikészülve. köszönöm, hogy ennyire kurvára tudsz szeretni. és nem utolsó sorban köszönöm, hogy nem élhetem az életem úgy, ahogy szeretném.
mindig elrontasz mindent. és mindig minden az én hibám. belefáradtam.
most eltűnök hirtelen.
ne hívjon senki. ne keressen senki.
Balázson kívül senkivel nem akarok beszélni. és senkit nem akarok látni.
- - -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése