2010. május 15., szombat

idegtépés.

A reggeli ébredés nem volt éppen tökéletes.
Balázs és én is, az unokaöcsém hangoskodására keltünk, és nem volt kellemes.
: ( gyűlölöm, amikor nem magamtól kelek. áhh borzalom...
- - -
Balázskám hamarabb hazament ma, 2 körül egy picit, hogy gyakoroljon az infó érettségire, de aztán 5-re lementem a próbaterembe, hogy csináljak róluk videót. fel is fogom rakni youtube-ra. : )
hmm hajj, olyan szerelmes vagyok és boldog ^^ hihi
jöttünk haza, megnéztük a megasztár nyomorék jelentkezőit, aztán a luxor sorsolást, és bár nem nyertem meg a 25 milliót :D:D:D senki sem nyerte meg, tehát jövőhéten biztos én nyerem meg. csak pozitív gondolatok, és a vonzás törvénye. meg fogom nyerni. :D
- - - 
azt leszámítva, hogy mindketten tiszta idegesek voltunk...khm.. nem ok nélkül... nagyon jól éreztük magunkat, és ahh.. olyan jó volt. : )

szer. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése