2010. május 22., szombat

burok.

annyira régóta szeretnék már vízipipázni..
több mint 2 éve, amikor a srácokkal közösen megvettük budapesten azt a gyönyörű és óriási pipácskát... már akkor beleszerettem. 
nagyon rég nem pipáztam már azzal a pipával... most hétvégén kölcsön szerettem volna kérni, hisz az egy részben az enyém is, de kiderült, hogy állandóan Zolinál van, és teljesen le van amortizálva. na bumm. ennyit erről. soha ne vegyél drága pipát közösen a barátaiddal, mert amint egy picit is szétválnak az útjaitok.. elköszönhetsz tőle. :D
hm. ez van. azért talán még tudom majd használni.
viszont! miután pár hónapja újra pipa lázban égek, és tegnap bejártunk a csajokkal pár boltot... rátaláltam az igazira. egy kicsi pipa, és vihetem magammal akárhova. csak meg kellene venni. olyan kis szép... ^^ szeretnémszeretnémszeretnémszeretnémszeretném.légyszi. <3
--- --- ---
ma délelőtt elküldtem Balázskát motorral a szénatérre, hogy a luxoromat rendezze, tehát ma este tényleg én fogom megnyerni a 25milkát. :D tuti. drukkoljatok. megéri, mert ha megnyerem lehet egyet kívánni. : )
- - -
- - -
- - -
Ezalatt a sok ezer év alatt nem sikerült az emberiségnek megfejtenie, mi az a szerelem. Hány százalékban fizikális, mennyiben szellemi eredetű? Milyen szerepe van benne a véletlennek, és milyen a sorsnak? Miért vallanak kudarcot tökéletes párok, és miért sikerül a leglehetetlenebb párosításoknak? (...) A szerelem egyszerűen csak ott van, ahol van. : )
jelen esetben itt. nálam. <3
...
Ez a világ kétségkívül minden világok legjobbja és legrosszabbja - itt vannak a legszebb érzékletek, a legkifinomultabb érzelmek... a legaljasabb vágyak, a legsötétebb tettek. Ennek talán így kell lennie. Talán a mélypontok nélkül a csúcsok sem tudnak olyan magasra nőni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése