2010. május 17., hétfő

furcsa álmok.

nem volt jó érzés reggel felébredni.
de nem azért, mert fáradt voltam, vagy a szokásos...
egyszerűen csak annyira rossz érzés volt bennem. a furcsa álmok hatása alatt voltam teljesen. ilyen még nem is nagyon volt. és több álmom volt, de egyikre sem emlékszem pontosan. ahogy megtörtént az önösszeszedés, már szinte egyáltalán nem tudtam egy képet sem felidézni...ettől függetlenül...
..ez a furcsa érzés végigkísérte az egész napomat. hm. 
- - -
úgy igazából felesleges volt a mai napért felkelni. egyetlen értelmes dolog volt, a gyógyszertan vizsga, ami ötös lett. : ) hihi.
egész reggel Balázs miatt aggódtam, hogy vajon megy-e neki a feladat, stb. de tudtam, hogy tuti sikerül neki. 
délben hazajöttem, nem bírtam tovább ott ülni, aztán jött Balázska hozzám, és aludtunk egy iszonyat jóóót. húú, de még mennyire jó volt. ^^ a kis karjaiban szundizni, meg bújnibújnibújni... nyaú. : )
szeretlek te kis nyufff. : )
- - -
elvileg a holnap megint laza lesz, viszem a laptopom és legalább nem fogok unatkozni. mára ennyit.

Balázs most ment el 9-kor, és annyira boldog vagyok mindig, amikor együtt lehetek vele. most megint feltöltött éltető energiával.. feltöltöttük egymást (remélem) és felőlem kezdődhet is az új nap.
hétvégén meg Parád, hú alig várom már. sütök majd egy csomó muffint, minden félét. ^^
jujjj olyan szerelmes vagyok. :D hogyazcsakna. <3 B.

- - -

furcsaálmokhatásaalattáll.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése