2010. május 19., szerda

circle.

mit érdemes túlélni?
---

a mai nap érdekesen indult, és jól végződött.
hamar végeztem suliban, így még haza tudtam jönni egy picit, hajat mostam, pihentem és mentem vissza a városba beadni a telefont, meg beugrottam a mezonba dumálni.
4 körül végeztem is ezekkel, és mentem be Zsuzsikához a dit-re. beszélgettem egy picit velük, aztán elindultunk a mekibe. : ) Zsu meghívott kajálni. ^^ tök jólesett.
még anyunak is vett kajeszt, amit hazavittem neki.
jah és am azt mondta nem hoz haza, de mégis hazahozott. :D beszélgettünk egy jót, és jó tudni, hogy minden rendben vele. azt hiszem. : )
---
holnap fél 10-re kell suliba mennem, ezaz. :D jah és kiderült, hogy az anatómia vizsga június 10-11 lesz. hm. pont amikor az évfordulónk lesz. meg Adri ballagása. király ünneplés...
és még semmit nem tudok a 44 tételből... áhh. na majd lesz valahogy.

- - - 
mert ami eljön, az el is múlik...
this circle never ends.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése