2010. május 2., vasárnap

mennybe.

el se tudtam képzelni, hogy ez a szörnyű vasárnap alakulhat még nagyon jól is...
alapból nem szeretem a májuskettőket, és még jött rá ezernyi tsodálatos élmény, ami tökéletesen szétvágta a napom.
aztán elhatároztam, hogy felmegyek Maszathoz, mert vele mindig jó lenni, akármilyen szar a kedved akkoris. beszéltem vele msnen és kiderült, hogy Balázs is pont megy hozzá oktatás után. ettől picit mégjobb kedvem lett, hogy ő is ott lesz, mert hiányzott. így aztán tényleg olyan emberekkel lehettem, akik a legfontosabbak számomra.
- - 
fél kilenc körül értem oda a lépcsőház ajtajához, és messziről hallottam a motor hangját, pont akkor jött Bazs is. megvártam, még leláncoltuk, aztán annyit tököltünk, hogy még Tóti is lejött megnézni, hogy miafaszvan. : )
aztán felmentünk szépen és kiterveltük, hogy főzünk pörköltöt meg csilisbabot : ) hihi. enyhén még rossz kedvem volt, de aztán elmentünk hárman a teszkóba bevásárolgatni és amikor Balázs megállított, hogy megnézegessük a baba ruhákat... hmm olyan aranyosak voltak. a ruhák is meg Balázs is.. egyemmeg imádom. annyira jólesett, amikor azt mondta, hogy bárcsak ott tartana már, hogy ruhákat vesz a babánknak. hm. rögtön jó kedvem lett, aztán 11 körül haza is értünk. Balázs elkezdett rendet pakolni a konyhában, mosogatott stb. aztán elkezdtünk előkészülődni. felvágtam egy rakat hagymát meg paprikát meg paradicsomot, Tóti meg a husit darabolta, aztán Balázs is picit. és a főzést teljesen Tótira hagytuk, mert istenien főz. nagyon jó kedvem lett, énekeltem, meg nevetgéltem.
nagyon jó volt velük lenni.
nagyon jó illatok voltak, alig vártuk, hogy kész legyen. negyed 3-kor lett kész :D és ettünk is. én csak pörköltöt, de úristen nagyon nagyon finom volt. Tóti feleségének nagyon jó dolga lesz. az biztos. (de hm Balázsénak is ^^ <3 hihi. ) kajáltunk, beszélgettünk, és fél négy körül elvonultunk Balázzsal a kisszobába, kihúztuk az ágyat és aludtunk. Tóti még kockult picit...

- - -
köszönöm szépen, nagyon jó volt. szeretlek titeket. : )
- - -
és megint csak annyi motoszkált a fejemben, hogy: nagyon szerelmes vagyok. és boldoggá tesz, hogy Te is így érzel...
...
jövőhét kedd: huszonhárom : )
aztán
június tizenegy: huszonnégy. (~kettő) <3 <3 <3 <3 <3 : ) ^^ .d.b.

felfelé spirálozó harmónia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése