2010. május 28., péntek

programok.

péntek este itthon ülni... péntek este egyedül itthon ülni nem rám vall. mert az persze más, ha Balázzsal vagyunk itthon kettesben, filmezünk, beszélgetünk... de egyedül? nem.
igaz, hogy rettenetesen fájt a fejem, de mégis úgy döntöttem, hogy visszabiciklizek a próbaterembe Balázsékhoz.
--- --- ---
az egész úgy kezdődött, hogy még suliban voltam, mikor  írtam Balázsnak smst, hogy délután mindenképppen jöjjön le, mert nagyon fontos. anyu szobájának a fala az esti esőzéstől nagyon beázott. :/ fel kellett menni megnézni, hogy hol, és én nem tudok felmászni a kispadlásunkra...  mindegy. lemondta a próbát lejött és segített. aztán ment a próbaterembe Tótihoz 6-ra. én hajat mostam, és 8 körül mentem, amikor ők már épp indultak alkoholt venni. Balázs hazavitte a motort és mi addig Tótival elgyalogoltunk a mamiba, megvártuk Balázst, aki visszatekert keróval és megvették a piát. elindultunk visszafele a pt-be, de valamin én bedurcáztam és elindultam haza. úgy voltam vele, hogy teljesen mindegy mikor megyek haza. negyed 11-kor hazaértem. és iszonyatosan fájt a fejem. de nagyon nagyon. azon gondolkoztam, hogy jobb lenne lefeküdni aludni. 
de nem.
összepakoltam mindent, laptopot, vittem a srácoknak jeget, hogy ne igyák a pisi vodkát...
de sajnos az egyik pezsgőt itthon hagytam. -_- nem baj jó lesz legközelebb.
3-ig voltunk lent. és nagyon jól éreztem magam.
- - -   - - -   - - -

a reggelről csak annyit: iszonyat jó Balázs mellett ébredni, és elkezdeni a napot. Ő hamarabb elindult suliba, mint én.. ezért olyan volt az egész, amikor magamhoz tértem, mintha csak álmodtam volna. : )

---------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése