2010. május 26., szerda

intravénásanboldogsághormon.

a reggelem iszonyat rossz volt. a fejem majdnem szétrobbant és szintén hánytam. 2x kellett leszállnom a buszról, és el is késtem. na sebaj... most már telejsen jól vagyok, a fejem se fáj.
- - -
Zsuzsi vetette fel ma azt a dolgot, hogy miért nincs intravénásan beadható boldogsághormon? nem tudom, de majd mi feltaláljuk. : )
a lényeg, hogy én most, annyira de annyira boldogvagyok, mintha 0-24 kapnám infúzióban a boldogsághormont. a kisugárzásom meg óriási, szerintem árad belőlem a feromon is... (legalábbis Balázson azt tapasztaltam. hihi) : )
már az sem tudja elvenni a kedvem, hogy vizsga vizsga hátán, hiszen mindjárt itt a nyár, és rajtam meg ma a kedvenc lila pólóm volt, amit Zsuzskától kaptam, és annyira jó minden...
holnap nálunk alszik Balázs, és pénteken együtt megyünk iskolába. :D vagy nem, mert lehet motorral megy. de lényegtelen, mert együtt alszunk. ^^ és pénteken meg el kellene menni Ákosék koncertjére a perényibe, de azt mondta, hogy nem biztos, hogy lesz 500 hufja.. hmm. valahova úgyis megyünk. és pénteken Eszterkénél alszunk, mert már Balázs megígérte neki, és tökre vár minket. most, hogy Balázs szülei Sopronban lesznek, Eszter lett kitűzve felelős felnőttnek Adri és Balázs ügyében. XD ...
és tök jóóó már jövőhéten lesznek vizsgáim. ezazzz. -_- úgyissikerülnifog.
imádom az életemet, és a barátaimat és a szerelmemet és a családomat és a természetet és fákat a virágokat, a felhőket, meg a naplementéket, jól érzem magam, boldog vagyok.
azt hiszem ennél nincs többre szükségem. (L)

2 megjegyzés:

  1. na végre! :D innentől kezdve csak ilyen bejegyzéseket kérek! Vasárnap is! :D

    VálaszTörlés
  2. hát hát XD a vasárnapi posztok ... nem garantálom, hogy ennyire lelkesek lesznek. ez már a védjegyem. detti nem tud vidám vasárnapi posztot írni XD

    VálaszTörlés