2010. május 23., vasárnap

kék.

nem szólunk senkinek, hogy bekötöttük a telefont.
--- --- ---


a tegnap estéhez fűzve:
Balázs felment Tótihoz én meg átmentem pipázni a srácokhoz, aztán rábeszéltek, hogy menjek velük fácánba. hmm.. hát hajlottam, és kedvem is volt, hiszen már vagy másfél éve nem voltam fácánban... mondtam zolinak, hogy csak akkor megyek, hogy ha Balázs is jön. egyből fel is hívta, és B. igent mondott. IGENT. nem is hittem el. :D hazafutottam, elkészültem és mentem is a 22:15-ös busszal fel. háromnegyed 11-kor már ott is voltam. bevártam őket aztán hívtuk Balázst is, motorral jött. találkoztam rég látott ismerősökkel és ismertem meg új embereket. annyira szeretem.. 
hajnal 1-2 körül átmentünk a szadakvába pipázni, meg hastáncolni (ikszdé) jókat szórakoztam az embereken. *figyeldegyfolytábaanarancssárgapólóóóóst* XD .. Balázzsal megfogadtuk, hogy nem biztos, hogy többet elmegyünk. XD persze mindenki imádta a helyet rajtunk kívül. :D nembaj, egynek jó.
hajnal 4 körül hazaértünk, Szabi hozott kocsival, és Balázs is jött motorral rá 1 percre. 
nem tudom mikor aludtunk el, de fél 12-kor már keltünk. 
--- --- ---
mire magunkhoz tértünk már senki nem volt itthon. anyu kiment Zsuzsikáékhoz, és egésznap egyedül voltunk itthon. most egyedül vagyok itthon, mert Balázs hazaugrott letölteni egy filmet, hogy megnézzük, és jön is vissza. elvileg ma csak a miénk a ház. : )
jó lesz. csak már alig várom, hogy visszaérjen. :D úgy hiányzik... de persze ilyenkior mindent elront. :) | :( 
emesenen benyögi, hogy neki berúgni van kedve és menjünk inni. de nem. nekem nincs kedvem. főleg már ilyenkor. jóvan akkor ő se megy sehova. de istenem... felőlem menjen nélkülem, nem vagyunk összenőve. áhh.. mindig úgy lelomboz ezekkel. ó de ő nem megy mert velem akar lenni? de aztán meg szar a kedve. mert nem azt csináljuk, amit szeretne.
ahh mindegy. majd megbékél mire ideér. remélem, mert megőrülök.
---
jah és... ma láttam délután egy spongyabobos héliumos lufit az égen. ^^ egyre magasabbra és magasabbra szállt, és én addig néztem, amíg teljesen el nem tűnt a szemeim elől. próbáltam képet csinálni róla. nagy felbontás, és rá kell nagyítani, csak úgy látszik, de olyan jó :D sajnos nem tudom ide felrakni, mert nagyon nagy a mérete. : (
hmm nem baj. akinek kell kérje tőlem.
-- -- --

egész hétvégén afféle vízhiányom volt. külsőleg is belsőleg is.. persze nem úgy értem, hogy nem fürödtem XD hanem úgy, hogy... szükségem lett volna valami nyitott térre. mondjuk, hogy ússzak a végtelen vízben. van pár kedvenc vizes képem, ne mondjátok, hogy nem jók... :)
milyen lehet a hullámokon hánykolódni? egyszer kipróbálnám. : )
mondjuk most.
kívánom.
--- --- ---

--- ---- ---
köszönjük Clark Little.
 --- --- ---
és persze
BOLDOG 
SZÜLINAPOT
ADRI!!!

2 megjegyzés: