2010. május 3., hétfő

smokeinsidemyhead.

..once upon a time when the world was just a pancake.
+-+-+
hmm. ébredés fájó gerinccel légkalapács és markológép egyre közeledő/hangosodó hangjára.. de Balázs mellett. vannak bizonyos dolgok, amik jóvátesznek, kiegyensúlyoznak rosszabb dolgokat. ez is egy ilyen volt. hiába robbant szét majdnem a fejem, hiába éreztem úgy, hogy ketté tört a gerincem.. és hiába nem romantikus madár csicsergésre keltem, az a pillanat, amikor kinyitod a szemed és ott van melletted az, akit mindennél jobban szeretsz kárpótol minden kellemetlenségért. : ) jó mellette ébredni. mikor huncut mosollyal várja, hogy felébredjek és közben simogat... vagy éppen én várom, hogy kinyissa a szemét, hogy rámosolyoghassak. az élet apró csodái.
meglepődtem, mert a körülményekhez képest, nem kelt morcosan. : ) csak mosolyogni tudtunk az egészen. mindig felriadtunk az idegesítő tak-tak-tak-tak-tak-tak-tak-tak-tak-ra de csak fél 11-ig bírtuk idegekkel. aztán felkeltünk és kiálltunk az erkélyre friss levegőt szívni. ehh. ez egy összeesküvés elmélet lehetett. ahogy feladtuk a reményt, hogy próbálkozzunk aludni... és ahogy felkeltünk rögtön elhallgatott minden gép. : ) az erkélyről néztük, hogyan támasztják a lapátokat. meg a légkalapácsot. ehh. : ) de aztán később persze folytatták.
aztán hazajött Tóti is és ittunk egy kávét. jó kint állni az erkélyen, kávézni. tipikus reggel. kávéillat, cigifüst. : )
beszéltem anyuval telefonon, és említette, hogy májusban jár felénk egy tesztjárat 15K busz. kurvajó, egy nap csak 2x jön. hmm. pedig annyira jó lenne. felszállok itt, leszállok a sulinál. vagy felszállok itt és leszállok a próbateremnél. vagy felszállok itt és leszállok Tótinál. vagy felszállok itt és leszállok a doberdón. isteni lenne. remélem beiktatják.
de sajnos ez még csak tesztsas.
nah szóval direkt megvártam Tótinál a 2 órát, hogy a tesztsassal jöhessek haza. nagyon furcsa volt. ott felszállni aztán majd itt leszállni. túl kényelmes XD túl egyszerű. már most imádom.
+++
itthon lenni nem volt egy nagy élmény. : ) de elvoltam. az este hamar eljött, nem jött össze semmi amit szerettem volna. valami miatt nem voltam ráhangolódva és a sírás is kerülgetett. nehéz volt. jólesett végre elaludni. és csak álmodni.
---
néha az éjszakáim jobban telnek, mint a nappalaim. néha az álmaimban jobban érzem magam, mint a valóságban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése