2010. május 14., péntek

bowling.

miután a lányokkal túléltük a napot, elmentünk öten bowlingozni a campusba... Zsuzsi, Márti, Ildi, Szandi és én. hmm.. nagyon jól éreztem magam, és nagyon tetszett. : )
- - -
aztán jöttem haza, közben hívott Balázs is, hogy merre vagyok és megbeszéltük, hogy akkor lejön.
délután együtt voltunk, csináltam róla videókat a kamerával, amit kölcsönkértem. aztán megbeszéltük, hogy este felmegyünk az arizónába Daniékhoz. jól elvoltunk, vittem a laptopom, és néztünk megasztáros videókat, meg töltöttünk le pár dolgot.
Balázs motorral volt, én meg mondtam, hogy hazagyaloglok inkább, és akkor maradhatok még, mert az uccsó busz fél 11-kor megy. de végül Dani aranyos volt és hazavitt kocsival. : )
---

később itthon Balázzsal még filmet néztünk, és alukáltunk. : )

<3 <3 <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése