2010. május 20., csütörtök

parahullám.

take this time...
---
migrén.
---

semmi érdekes nem történt.
megjött az avon, hazacipeltem és boldogan tapasztaltam, hogy nagyon jó illata van az új parfümömnek, és Balázsnak is tetszik... ^^
kifestettem a körmöm az új lakkal, ami nagyonnagyonvilágoskék, és nagyon tetszik.
2 hét múlva lesz a diagnosztika vizsgám. elég para.
holnap lesz a fizioterápia vizsga. miből? ... mégnagyobbpara. -_-
--- --- ---
le lett mondva a hétvégi kirándulás, és nagyon szomorú vagyok, már alig vártam. de sebaj, majd bepótoljuk. 
-
holnap szeretnék felmenni a városba Balázzsal ajándékot venni Adrinak. remélem találok valami jó dolgot. : )
jövőhét kedden vagy szerdán pedig véééégre megújul a hajkoronám. : ) Balázs anyukája levágja nekem, és megint fényes és selymes lesz, már alig várom. ^^
-
egyelőre ennyi, remélem holnapra elmúlik a migrén, és remélem jól fog telni a hosszúhétvége.

"szebb időt."
(via blogzoll.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése